My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Wednesday, April 27, 2011

sesuatu yang selalu menghantui diriku

bnyi entry macam nak wat cerita hantu...huhuhuhu..kalu dalam italian 'qualcosa che è sempre nella mia mente'..'quelque chose qui a toujours dans monesprit'  y ney dalam bhasa france...bukan min seronok g yea min tkar2 bahasa...


to the point shahida....sometime rase kalu jadi terlalu baik pown salah,kalu jadi terlalu jahat poen salah...semua x kna d mata orang...bila kita wat hal sendiri kata sombong...selfish la...dah x larat dengan semua  ney...


aku rasew aku dah jadi sebaik mungkin(angkt bakul sendiri jeww..hehehe) utk menjaga hati orang..tapi still ada y x kena...baik sngat smpai kna pijak balik...rasew dipergunakan pown ada..tapi the main problem aku bukan jnis orang y senang2 nak tolak apew y orang surh...ikot jew...


selalunya orang y baik  akan disyangi tapi skang jadi lin..senang dipergunakan...nak kata dier ego semua orang ada ego,tapi x taw la naper dsyat sngat prngai dier...plus multiply ego dier y mmg ego la...huh


so skrg bnda y meghantui aku adalah perasaan sakit hati & tak dihargai...(tiba2 terdengar lagu sedih)..sapew plak y pasang lagu sedih ney..ttp!..ngah bercerita ney...


so lpas ney aku nak wat hal sendiri..x kisah la nak kata apew...nak try jadi selfish palk...mcm best plak jadi ikan ney..cuba kalu kna kat korang..sakit sngat...so skrg fokus bnda y pnting...bnyak2 berdoa...mungkin ada hikmah disebalik semua ney..


lagu y aku rasew sesuai dngar masa sedih...huhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment