My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Wednesday, September 14, 2011

tribute to nenek...Al fatihah~~

untuk entry ney nak update selaju yang boleh & seringkas yang boleh..kalu panjang nanti makin teruk plak aku nangis...

nenek kesayang aku sariyah bt amir baru saja pergi meninggalkan kami semua pada 12 september 2011 pada pkul 10.28pm...menghembuskan nafas terakhir dihadapan anak2 nya di hospital sg buloh kerana menghidap penyakit metastatic carcinoma of unknown origin...

selepas 2 hari nenek meninggal, hari ini 15 september 2011, is my mom birthday...hari jadi mama aku disambut dengan tangisan mama sendiri..aku cuba untuk jadi kuat tapi apakah daya...aku hanya seorang insan biasa..

walauapa pown mama, ida nak wish Selamat Hari Jadi..mama kena kuat..kalu mama tak kuat ida pown tak kuat...mama jaga diri...ida tak nak nanti mama plak yang sakit...hanya kata2 kasih sayang yang dapat ku ungkapkan sempena hari jadi mu mama...muax

beberapa gambar yang nenek yang akan sentiasa aku kenang...segala kasih sayang nenek yang telah nenek curahkan kepada kami akan sentiasa kami ingat sampai bila2...kamu lah nenek yang terbaik pernah ku ada

sayang nenek

with anak2
ida nak mintak maaf kalu ada terkasar bahasa...nenek nak tengok cucu2 dier kawin tapi apakah daya tak berkesempatan...allah lebih menyayangi nenek...kami semua redha dengan kepergian nenek...al fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat

No comments:

Post a Comment