My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Sunday, March 4, 2012

An Amazing Week Yo0o0o0

Pagi yang begitu indah , menikmati secawan hot chocalate sambil menghadap Computer yang dipenuhi berita untuk menceriakan kan lagi pagi...ahhhh indahnya hidup...sambil diulit dengan kesejukan balutan selimut aircond yang bersuhu 16 darjah Celsius..

*PANGGGG!!! wey bangun, banyak lagi kerja yang ko kena follow up...suka suki jea nak membuta pagi2 ni..huh!!

Ok fine, aku buat kerja sekarang..huhu..ngah mimpi best ada jea yang kacau taw..eleh nak la tuuu..macam tak taw...ermmmm

Rasanya macam dah lama sangat tak update blog..SANGAT2 ok shahida...agak busy skit lately. ngan pindah rumah, problem kat office & paling best..jeng2 ada majlis besar yang akan berlaku..hehe...Weddingzzz!!...yeay!! Cant wait...

So, cara terbaik nak release stress ni, aku balik kampong tok jumpa family tercinta..huhu..& sempat berjalan sampai ke Yan,Kedah..hoho..(nanti baru nak update pasal Holiday ni..hehe)

Sofiyaaa chumellll!!!

Selain itu, benda yang paling aku suka buat bila stress TENGOK WAYANG y0o0o0o...selain tido & makan..hohoho...*mana ko tak gemok shida =.=

Lat movie yang aku tengok kalu tak silap la..Chronicles..berkisah 3 orang dude yang dapat kuasa yang awesome...saya pown nak kuasa tuuu...tak mau citer lebih,nak taw hangpa kna p tngok..+.+


Dengan muka terharu & teruja, aku pown melangkah kaki menuju ke panggung wayang. Cerita pilihan -Ghost Rider: Spirit of Vengeance.

Yeah Baby cerita ini best walaupown kurang faham *blurzz...part yang aku suka tengok bila ada orang mati hangus kena bantai dengan Ghost rider 2...dush dush..perghh~~

Dalam Movie terbaru ni nampak skit la perbezaan dengan yang dulu.. effect dier lagi cool babe...

2012: tengkorak lebih hangus..Cool kan??
2007: Tengkorak still chantek..huhu
Saya rindu my Abah..*tiba2..huhu..Hope abah sihat & makan ikot time yea...ida tengok abah dah makin kurus sejak berjauhan ngan mama...ida janji akan ingat semua pesan abah..huhu...i miss you Abah & Mama...


Cute Gila kan!!!..haha

XOXO
Shahidayaacob

No comments:

Post a Comment