My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Tuesday, August 9, 2011

Anniversary ku

dah lama tak mengupdate blog...pnat tadi g bersihkan sawang..huh!!...dah lama tak post so skrang mula la nak post benda ngada2...

ada plak aku kisah..hahahaha..semalam 9 August 2011, saya dengan Mr ibrahim kesayangan saya dah masok tahun yang ke 3..wah macam senior year plak..hahaha..dah 3 tahun bersama...-------->mker happy!!

so,semalam berbuka bersama & tak taw la naper dier jadi so romantic..mengeluarkan ayat2 jiwang yang boleh bagi saya cair time tuu gakkk...weee~~~

dapat makan besar free + baju raya + bunga..waaaaaa....thanx sayang..i suka sangat...thanx for everthing..thanx sngat coz sudi jaga saya yang memang mengada2 + kuat jealous + hyper + kuat menangis...

SUMPAH I SAYANG YOUUUUU  




walaupown sekuntum tetap nak tunjuk bnyak2 kali..hahaha...susah betul nak dapatkan bunga dari mamat ney..haiya

last day dekat kolej
sayunk!!
hope hubungan kita akan smpai ke jinjang pelamin..aminnnn

No comments:

Post a Comment