My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Wednesday, August 10, 2011

Captain America: The First Avenger~~

entah knapa minggu ni semua benda aku nak buat tertangguh2...termasuk nak wat post ney...mungkin kerana ketandusan idea kowt..biasa la puasa2 ney otak fkir bnda lain..
ksian blog aku ney..huhuhu...skunk kena rajin skit update... 
anyway, sabtu lepas aku menterjah mid valley lagi..berangan2 nak tngok captain america..nasib baik still ada tiket..nak tngok 3D gak..tak nak kalah...cerita dier kira gempak la...bnyak kali gak la aku terlompat dari tmpat duduk..bukan seram,tapi sebab bunyi latar belakang yang sngat kuat...


cerita ini mengisahkan tentang seorang remaja yang bernama Steve Rogers yang bnyak kali nak try nak masok army..tapi sebab dier terlalu skinny..so bnyak kali kna reject..tapi dier tak pernah ptus asa..so akhirnya,ada sorang saintis amik dier untuk dibuat eksperimen..


nak dipendek kan cerita,eksperimen tu berjaya..dari mcam ni
 
terus jadi macama ni..amacam gagah gila kan...muscle dier..perghhh..kurus amalan puasa aku
dier memberanikan diri untuk masok ke dalam kawasan Red skull untuk selamatkan kawan baik dier,Bucky yang telah ditangkap oleh orang red skull..
BUCKY!!
ini plak red skull yang sama gak mengunakan eksperimen mcam si steve..tapi oleh kerana dier jahat,thats why la jadi buruk cam ni...
nak tahu ending dier,kna la tngok sendiri..dah citer tak best la kan..
Hero yang kacak..wee~~
heroin yang otai & chantek


last but not list..thanx to my friend yang blnja tngok wayang buat kali ke -2

No comments:

Post a Comment