My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Sunday, December 18, 2011

Mission Accomplished!!

MOvie minggu ney yang aku pergi tonton selepas Breaking Dawn...Mission Impossible : Ghost Protocol..hohoho

dang dang dang dang...* bunyi suspen~~~~~....macam weird jew bunyi dier

**Aku nak update cepat-cepat sebab terasa otak aku bakal kejang dalam masa 5 minit..huhu...

Sebenarnya MI 4 ney tak ada dalam wish list wajib tonton aku pun...tapi oleh kerana ada member sudi belanja aku ikot jew la..* rugi tolak rezeki man  hencik oiiii....

Bila start jew movie, Aku terus senyap...sampai member sebelah ingat aku tido...sebenarnya tidak...aku terkedu & fokus because cerita dier from the starting pown dah gempak...read my lips GEMPAK!!

Jatung aku tak berhenti berdegup & banyak kali gak la aku rasa macam nak kena sakit jantung...Stunt2 yang diorang buat memang terbaik lah...aku memang suka tengok citer suspen2 ney...*tu yang cepat kena sakit jantong...

Salah satu kenapa aku cakap filem ni gempak..for sure because gadget2 diorang guna...perghhhh...

rasa nak pergi tengok lagi..
hehehe
Mission yang diorang kena jalankan sendiri
tanpa orang atasan..
 Gayat tak??...
kecut usus perut aku tengok
Lepas habis jea movie ni aku boleh tersenyum sorang2...mesti pelik jea orang keliling tengok..kisah plak...*sebenarnya ngah cover muka cuak & malu...rasanya dalam wayang tuu banyak kali aku menjerit..haha..nak kata tengok citer seram tak...muahahaha


Ok jom ramai2 pergi serang wayang...*berlari sambil bawa obor bukan obor -obor!!...agagagaga


XOXO
Shahidayaacob

No comments:

Post a Comment