My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Monday, April 9, 2012

Her Wedding..Part 1 * Sebelom Nikah*

Apa kabarin Semua..

Semenjak dua menjak asyik communicate dengan orang indonesia, aku dapat rasa perubahan bahasa aku yang agak ketara..hehe..tapi still seronok..Bisa diguna pkai yaaaaaa...

Anyway, My only sista Nor Akillah Yaacob dah pown selamat menjadi isteri orang..huhu..oh tidak, kakak ku telah dicuri. So kelibat dier kat rumah Country Homes dah tak ada. Kalu tak, ada orang sudi masak kan untuk saya..huhu..

Dier selamat menjadi isteri orang pada 16 March 2012. Eh now dah 10th April shida...haha..Boleh tak lupa nak buat entry pasal ni..haha..janji  buat dari tak buat langsung..

Perasaan yang aku rasa bila kakak sah bergelar isteri orang *lega,sedih,syahdu mahdu,gembira* 

LEGA coz akhirnya persiapan selama berbulan2 akhirnya selesai tanpa da halangan..terima kasih ALLAH.
SEDIH coz kakak saya akan pergi meninggal kan saya..for sure kena ikot suami kan..huhu
SYAHDU coz tak sangka kakak saya sudah menjadi isteri orang dalam beberapa minit..
GEMBIRA coz saya dapat abg ipar dan moga2 cepat dapat anak buah..tak sabar nak jadi mak ngah..hehe

Apa2 pown CONGRATS yea kakak ku!!!

Walupown simple, tapi sangat best coz rasa cam hari raya,haha.. sebab utama ialah kerna saya bisa berjumpa dengan sedara mara yang hanya akan berjumpa setahun sekali..huhu..Memang rasa gembira sangat2..Thanks sudi datang..huhu.. Appreciate sngat..

Picture before menjadi isteri orang..huhu...with all my 'Gila2' cousins except nana..huhu

Love this pic walaupow nampak saya besar dari kakak..huhu
Mengedik

With her angels
Khusyuk
Cousin ku yang chumel sangat
Along yang Gila2...still tak berubah..


Saya berjaya tangkap bunga..so lepas ni saya la pulok..haha
*awatnya hang gatai sangat ni* 
*heart* 

XOXO
Shahidayaacob

No comments:

Post a Comment