My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Friday, April 27, 2012

InteriCad T6 Launch

Assalamualaikum!!!

Hari yang indah...yeay!!..begitu juga dengan mood saya yang begitu indah ditambah dengan alunan angin aircond yang sepoi2 bahasa...wah!!!

Just nak inform, start from today until 6th May 2012. Akan belangsung nya pesta buku dekat PWTC..yeay!!..Event yang memang dinanti2 kan every year..hehe...beli buku dengan harga murah..yes2..leh borong banyak2...biar cukup sampai tahun depan..hehe...

26th April 2012, kitaorang telag berjaya menghadirkan diri ke InteriCAD launch bersama member & bos aku..Walaupown aku sekarang bukan dalam bidang yang aku belajar dulu..bukan main jauh lagi aku menyimpang...sedih..tapi aku happy dengan kerja kau sekarang ni.. lebih mencabar, macam naik batu caves..ce try naik, tengok berapa kali kena berhenti..haha

Bila tengok dia main design2 rasa rindu sangat nak design something..rindu saat kena perah idea untuk bagi customers new design...fresh dari kepala aku..hoho..Tapi masalahnya idea tak nak keluar..last2 aku tido,bajet idea boleh keluar..Hampeh!!

real kan?? gempak la


Macam biasa kitorang telah menyempatkan diri untuk mengambil gambar bersama2..yeay!!

Kami
Tasya yang cun..hehe
Saya yang menyelindungkan badan yang besar!!
itu la my Boss..nampak tak??
Always busy
Our Accountant yang pemalu..hehe

IntriCAD T6 memang terbaik lah!! love it!!

XOXO
Shahidayaacob

No comments:

Post a Comment