My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Monday, July 9, 2012

Broken Heart, Makes you More Stronger

Saya akui memang sangat2 sukar nak lalui semua masalah sorang diri. Yang lebih menyakitkan bila kita perlukan sesorang itu, tapi dia tiada. Adil kah??

Senang nak bercakap tapi hati yang melalui nya?? Siapa tahu kan.. Maybe dalam hal macam ni kita tak boleh nak salahkan 1 pihak jew. Diri kita sendiri perlu disalahkan. Apa yang telah kita buat, Lalui jea lah dengan tabah. My Mom said, orang yang kuat, adalah orang yang selalu ingat ALLAH SWT. Mohon pertunjuk dari dia. Insyaallah dia akan tunjuk kan apa yang terbaik untuk kita.

Hati akan menjadi parah bila kita dituduh yang bukan2. Tanpa siasatan & bukti?? layak kah someone itu dituduh dengan kata2 yang amat menyakitkan. Setahu saya rakyat Malaysia mempunyai budi bahasa yang sngat2 tinggi. Erm

Tapi tak apa, when the time comes, all the truth will be revealed. Insyaallah..Saya tak akan salahkan mana2 pihak. Saya masih akan menyalahkan diri dalam hal ini..huhu

Semua ni akan menjadi pengajaran untuk saya. Benda macam ni gak la akan mengajar kita menjadi lebih matang.. Believe me. Selepas ni sila melakukan siasatan sebelom apa2, Jangan mudah percaya someone. Kalu kita percaya sngat pown nanti kena cucuk dari belakang.. uishhh sakit kowt..Ayat tak nak jiwang kan...(muka serious)

Alhamdulilah, saya berjaya mengawal perasaan dengan berjumpa dengan dojes2.. & sangat best dapat meneman Asma berbuka..Yeay!! hehe..Oleh kerana itu, kami pown berpuasa dari pakai makeup..hehe..kalu ada pic yang ada nampak pelik, sila buat tak taw..lalala


Ehem2..
sayang2ku
Tidak dapat nak kawal mimik muka
Lagi, memburukan kan gambar..lalala
Sikit lagi nak ok
ok dah ok..lalala
Maaf korang, saya banyak merosakkan pic..haha..nebes nak bergambar dengan dojes. Saya sngat2 happy smpai lenguh tulang pp.huhu..

Thanks korang kerana sudi berjumpa dengan saya..huhu...Rasa nak lepak lama lagi. Tapi takot akan mengalami kekejangan otot PP..haha..lepak 2 jam pown dah dapat rasa pp berdenyut2..balik rumah terus tido oleh kerana penat gelak..lalala

FYI, pilihan memakai tudung bawal coz nak menyorok kan benjol di kepala..hoh hoh..entah macam mana leh tercium dinding.. Nak kata mimpi ngeri tak..Maybe excited kowt dapat tido..==


XOXO
Shahidayaacob

2 comments:

  1. huhu..wani pown..now shida dah semakin pulih sekarang...hope wani pown..k syang...Muax

    ReplyDelete