My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Friday, February 18, 2011

obses dengan top chef....

'top chef!...top chef!...nak tngok top chef mama..please2..mama tngok la kat dalam bilik,g best dapat baring2'..hehehe..ayat pujuk nak tngok top chef...mama melengkah masok dalam bilik dengan mker masam coz tergangu tngok drama bersiri begitukah cinta,.hahaha..shory mama..muax..

2 la rancangan pertama yang aku kejar bila balik dari kerja..masok2 tngok jam,kalu dah tepat kowl 7,terus pegang remote and bukak chanel 702..DIVA..

suka sngat kalu diowg dapat restoran war...hahahha...x akan berganjak la dari depan tv..another part yang paling best kalu ada perselisihan faham..fuyoo..gado g..sowng ney x puas ati,sorang ney kata kna sabotaj..realiti show..part2 yang 2 yang best..

tmbah dapat tngok padma yang cantik ney...


walaupown tangan ada parut dier berani pkai baju tnpa lengan..terbaek la..dah la body lawa..seksi n gorgeous..i like..double like
body i cam dier x???hahaha(berangan2)..dushoomm

bila smpai komen juri,.makin melekat la mker aku kat depan tv..nak tngok apew yang judges komen tntang makanana diaowg masak..nampak sedap..tapi bila smpai juri..macam2 komen..
kalu aku semua aku belasah..janji knyang..:)

& bersedia untuk pertahankan diri...kalu x dapat pertahankan diri..pack your things and you can go home..
see you...
baru la aku melangkah g bilik air tok mandi..:)


x taw knapew terlalu obses tngok cter ney..walaupown hakikatnya aku bukan la yang pndai masak..tapi kalu tngok rancangan masak2 mmg suka..suka makan malas masak..cakap jew la yang bebenarnya..poyo..dulu obses tngok next top model...ha skunk american next top model dah kembali...

yeah dah ada rasew nak bergambar ala2 next top model..
peha pown besar ada hati nak bergambar ala2 next top model...
syhhh diam la...huhuhuhu...yea tahu peha saya besar...





antara rancangan aku  suka tngok & try follow every week or day..
yippie...

1 comment:

  1. rncngn masak2 mmg best !
    tp asyik terliuq je bile tgk hidangannye T_T
    hehe
    My Recent Post: Makan Ayam Dengan Bahan Kimia

    ReplyDelete