My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Wednesday, February 9, 2011

WeDDing!!!

saya khwin!!!...yeay...kan best kalu aku yang khwin tapi, STOP...awal g..still macam x sesuai jew nak jadi isteri orang..masak pown msti akan ada yang hangit..hahaha..

hayati yusof



ney la si pngantin yang sngat chumel + sangat merah...melengsungkan perkhawinan pada 6 feb 2011..
thanx jemput i dear...

azie, me,tasya,faha,tira


kawan class yang follow..walaupown x ramai ok la dari x dew..hehehe..

syafiq,me(sipoyo),tasya,faha,tira
kumbang sorang ney la yang bawak kitaorang..abg syafiq,thanx yea amek saya dari KKB..yea taw jauh..
swoh datang awal,mmg awal ha smpai x smpat i nak make up u..baju pown kain jew y smpat strika..tdung belit sesuka ati..tapi di maafkan coz blnja aku makan roti canai...sedap!!

wift pngantin (tetiba rasew dier tinggi dari i)
ney la suasana blik pngantin yang kami redah tok amk gambar

pngantin sporting,walaupown kami tahu dier sedang menahan pnas..senyum pown dah macam kna paksa..shory yea yatie..heheehe

ney la pngapit pngantin yang chumel..nuur fadzlina

nak jugak bergambar dengan u..


amik berkat..wish i cepat2 jadi isteri..hahaha

tsya, faha, saya, tira
my cute, & best frenz..always stick together..kalu kuar SHOPPING..mmg dengan mereka la..walaupown kitorang bukan dalam kategori shopholic tapi kalu shopping beratus gak la habis..( kalu ada bank pown leh bankrup )

wedd pic
ney la pic knangan si pngantin..putrajaya..nice..so cute..
DOUBLE LIKE

doakan yang terbaek to u dear...x sabar nak timang anak buah... :p

No comments:

Post a Comment