My photo
Bila otak dah penuh dengan benda yang nak ditulis.. Disini bermula nya karangan cerita yang panjang lebar..ngeh ngeh

Sunday, June 26, 2011

kenduri + makan + mengedik~~ part 1

assalamualaikum...

semalam ( 26 June 2011) mama ada la buat makan2 skit untuk member2 adik..coz kamal akan menjalankan training di banting selama 3 bulan as komande ( btoi kew aku eja ney)..so untuk mernjamu kawan2 baik adik aku ney..mama masak laksa (yummy), pulut, rendang & bihun..alhamdulilah semua habis..hehehe..mmg kuat kawan2 adik aku makan..hehehehe

so dah alang2,aku ajak la member2 kesayangan aku y gojes ney..coz taw diorang suka laksa..(min agak jew..hope btoi la)...


so ada beberapa gambar member adik2 aku yang sempat diambil..semuanya malu2..(konon la)


licin semua..yeay!!

yang sorang 2 makan tak hingat dunia

yang paling pemalu..konon





kamal makan dengan begitu bersemangat




member seangkatan
motor kesayangan adik aku
tunggu part 2 untuk sessi kami pulak..hahaha..apa2 pown kamal gud luck ya menjalani latihan as komander...wish you all the best..tak pe t ida jaga mator kamal..hehehe

No comments:

Post a Comment